TU WARTA

Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku w rankingu Superbrands Polska 2013. Firmę wyróżniono ponadto tytułem Superbrands Created in Poland 2013.

 

Marka Warta, istniejąca od 1920 roku w świadomości Polaków, stała się przez ten czas dla wielu klientów synonimem wysokiej jakości oferty, przyjazności i bliskości. Obecnie spółka majątkowa ma około 3 mln klientów, a z ochrony spółki życiowej korzysta ponad 1 mln klientów.

 

To oddanym klientom firma zawdzięcza pozycję wicelidera na tak wymagającym polskim rynku. Dużą rolę odgrywa tu jakość oferty i obsługi. Aby sprostać wymaganiom zmieniającego się rynku i oczekiwaniom klientów Warta wciąż doskonali swoje produkty i procesy.

 

Dla przykładu - procesy likwidacji szkód i wypłat świadczeń zostały tak zorganizowane, żeby zapewnić klientom maksymalną wygodę i szybkość, m.in. żeby zgłosić szkodę, nie trzeba wychodzić z domu – wystarczy wypełnić w Internecie formularz, skorzystać z aplikacji na smartfony lub po prostu zadzwonić. Do dyspozycji klientów jest też około 500 warsztatów współpracujących z Wartą, z których znaczna część ma uprawnienia do rozpoczęcia naprawy bez oczekiwania na przybycie rzeczoznawcy. To znacznie przyspiesza likwidację szkody.

 

 

Wysoką jakość oferty potwierdzają liczne nagrody, które Warta otrzymuje za swoje produkty oraz procesy. Co ważne, są to nagrody zarówno od klientów, jak i ekspertów rynkowych. Tylko w samym 2012 roku Warta zdobyła aż 11 różnego rodzaju wyróżnień.

Czy wiesz, że Warta...



1. ma ponad 90 lat

2. ma w ofercie ponad 120 produktów

3. jej ubezpieczenia sprzedaje ok. 20 tys. sprzedawców

4. silną pozycję na rynku zapewniają jej ubezpieczenia komunikacyjne i mieszkaniowe

5. eksperci Warty są cenionymi doradcami wielu instytucji w kraju i za granicą.

6. przez wiele lat tylko Warta oferowała w Polsce ubezpieczenia morskie i lotnicze (do dzisiaj jest liderem na rynku)

7. w 1961 r. ubezpieczała transport z Kanady do Krakowa „Skarbów Wawelskich", których wartość szacowano nawet na 100 mln dolarów.

8. w 2003 roku Warta ubezpieczała okręt Polskiej Marynarki Wojennej „Kontradmirał Xawery Czernicki" biorący udział w misji NATO w Zatoce Perskiej

9. jako jedyna w Polsce ubezpiecza platformy wydobywcze i poszukiwawcze złóż ropy na polskim szelfie morskim

10. jako pierwsza w Polsce:







Historia marki Warta



1920: Powstanie Towarzystwa Reasekuracyjnego WARTA S.A. w Poznaniu

1960:Warta przyjmuje nazwę: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.

1990: Powstaje pierwsze logo firmy

2000:Udziałowcem Warta zostaje KBC

2005: Pierwszy rebranding Warty – logotyp nawiązuje do znaku KBC

2012: Nowymi akcjonariuszami Warty zostają Talanx i Meiji Yasuda. Drugi rebranding Warty - nowy logotyp nawiązuje do symboliki Talanx.